when i first wrote to you, i did'nt think that i would fall inlove with you so fast

Jag satt alltså och skrev ner alla min kontakter från telefon så jag kunde uppdatera min iphone till nya 4s inställningarna, när allting är klappat och klart startar jag telefonen och alla min kontakter är kvar.. då känner man sig väldigt lyckad med livet. Aja jag är fan nöjd och skulle ha gjort de tidigare.

för övrigt ligger jag just nu i sängen och bara tar de lugnt. måste snart börja plugga lite so, ska göra mitt omprov imorgon så jag får ens nått betyg i samhälls. Annars så är livet på topp!

Och justja imorgon efter skolan drar jag direkt hem till min älskling Emma för att spendera lite underbar tid med henne, fan vad livet är gött alltså :) cya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0