rubrik w00pw00p

Idag blir det tyvärr inte att fara till Robertsfors och kolla epan, blir nog imorgon! Är taggad som fan. I morse vaknade jag typ tidigt i morse, vid 10 och jag somnade endå vid halv 3 så undra varför jag vakna så fruktandsvärt tidigt. Men ialla fall så anländer min älskling snart till bäck, längtar nå sjuk efter hojn! Tror att hon och tobbe sover i bäck inatt? ingen aning men hoppas på det bästa så jag får träffa hon så mycket som möjligt. Annars så är allting ganska så chill, förutom att jag är övertaggad på att ta am-kortet nu så jag kan få börja köra litte.

förövrigt saknar jag redan Shakira..



nog den fulaste och gamlaste bilder ever, men jag har alltid haft så kul med henne..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0