looking 4 a better world

Resan mot drömmarnas land närmar sig och jag känner mig alldeles död i kroppen. Har en förbannad träningsvärk, efter ett litet fyspass på gympan (är huuur otränad som hellst.) Imorgon åker jag och farsan? tror jag det blir till robertsfors för att checka in epan. Tror inte vi tar hem den imorgon med tanke på att vi kan inte köra 850in dit som vi ska byta epan mot. MEEn får se hur det blir och om han vill byta!

Jag har egentligen inget mer att säga än att jag inte gjort ett skit ikväll och de var faktiskt inte så dåligt som jag trodde det skulle bli. Men som jag skrev är jag hur trött och sliten i kroppen som hellst så jag ska nog snart slagga. puss


Bara älskar mitt hår efter jag haft uppsatt hår ♥

Kommentarer
Postat av: william

skönt att slagga när man är trött;D



SV; Naw tackar så mycket:D SÅ snällt:D

Och vad tycker du om mina "Black Eyes" modell bilder som jag har tagit på min vän:D?

2011-12-17 @ 13:00:17
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0