jag lever inte för att du ska få mig att må dåligt, jag lever mitt eget liv bäst jag vill

I'm home from school. När jag kommer in genom dörren är det som att se en ny hall, tapetseringen är snart klar i hallen och det blir hur fint som hellst. Men ialla fall så sitter och håller på att hungra ihjäl, hoppas på god midda. Lucian idag kan man väl säga att den funkade, vi råkade faila med att börja sjunga för fort och även så sjöng jag fel en gång och de hördes om vi säger så. Aja jag orkar inte bry mig men de var rätt så kul faktiskt hehe! Genrepet innan gick hur awesome som hellst och sen när det då gäller känner man att allting blev hur fel som hellst. Tur att de snabbt gick över ialla fall och folk tyckte väl ändå att de var helt okej. Ska försöka avrunda inlägget nu annars orkar väl ingen läsa min onödiga information. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0