i like you, a lot

Just lagt mig i sängen efter att ha legat i soffan och sett två filmer. Känner mig fett lat men de var de värt! Även suttit med honung på läpparna under film tittandet. Honungen hjälper och mjukgör läpparna har jag läst nånstans, och jo de funkar faktiskt jätte bra. Plus att de är så gott att slicka bort!! Dock gillar jag inte honung egentligen, i tex varmt vatten eller så men de är gott på läpparna:$ Förövrig ska jag nu lägga mig och skriva ner lite saker på ett papper sen tror jag att jag lägger in offline mode och sover ett tag. Tagga skola imorgon, sista skolmåndagen på länge!


ursäktar min otroligt äckliga finne men ähh orka bry


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0