hejhopp

Just nu sitter jag i Ebbas säng och försöker komma på och jag ska låna några kläder/klänning. Ska snart dra mig hem med syster och börja göra mig klart för att fara och sova med alla min syskon hos Mormor och Morfar. Det är ungefär som en tradition vi har varannat år. Och imorgon när vi käkat gröt osv ute hos mormor så far vi hem fixar oss och drar sedan vidare mot Lycksele till syrran och hennes familj! Kommer bli en riktigt fin jul i år.

Förövrigt har jag faktiskt börjat få lite julkänsla nu, dock har snön börjar smälta här i nedre bäck.. Hoppas på att de blir lite kallare tills imorgon så vi har lite mer känsla av julafton! Ha det bra så länge, puss



snodde en finfin bild av ebbaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0