Dag 16- Vad tycker du själv om dina första blogg inlägg,

Mitt första blogginlägg så skrev jag bla. att jag saknade och blogga osv. I början och även ganska långt fram har jag varit så fjollig och betedde mig som tolv i bloggen. Nu känns det som att jag tagit mer tag i det och beter mig mer moget och skriver mycket mer som normala. Men det finns fortfarande mer och förbättra.

Skulle vara kul att höra om någon hade något att till lägga om hur jag ska blogga, och även hur jag skulle kunna göra det roligare och läsa för jag vet att jag oftast skriver ointressanta inlägg osv. Så ge mig tips!

första bilden jag la ut på bloggen, min kära och saknade kusin Olivia (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0