Dag 14- Ett minne

har många minnen, men väljer nog att skriva om första gången jag träffade min alva. 2 år sen och vi kändes inte varandra nånting från tidigare. Vi båda var på ridläger hos Elisa i Pite. Redan första gången vi såg varandra så började vi prata. Första kvällen så gick vi ut mitt i natten och spåra tillsammans! Pratade om massa saker och öppnade oss för varandra direkt. Vi båda tänkte samma sak när vi såg varandra. ungefär såhär "wow vilken brud, henne skulle jag lätt byta liv med" Jag är jätte glad att jag träffat alva. min andra halva, min syster och mitt allt. love you alvis

 


Kommentarer
Postat av: alva

<3333333 loveu

2011-12-16 @ 18:38:02
URL: http://alvalidstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0