TRÅK

DAGENS:
Klädsel:
mjukisbyxor och kofta
Låt: don't want an ending- Sam Tsui 
Tv:
top modelllllll,haha
Vill ha: pengar hehe
Dricka: mjölk
Tråkigaste: vädret!!
Roligaste: typ inget


SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng:
alva!!
Såg dig gråta: ingen på länge
Fick dig börja gråta: fittan som gjorde mig pistoff
Fick dig att börja skratta: andreas
Du gick på bio med: mamma!
Skickade ett hotmail till dig: ingenaning
Skickade ett sms till dig: anja


ONÖDIGT:
Vad är du mest rädd för: 
spöken
Vill du gifta dig: jagvet inte
Vem hatar du verkligen: jadu
Har du varit kär: ja
Kör du bil: ibland:$
Gillar du att ha folk omkring dig: ja det är klart
Är du ett hälsofreak: onej!
Är du ensam nu: japp
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta:ingen justnu 



FAVORIT:
Rum i huset: 
mitt rum och vardagsrummet 
Typ av musik: nästan all sorts musik
Parfym: ingen aning om vad den heter
Mat: pizza,tacos
Dricka: cola,fanta
Godis: choklaaad,suraa
Tidning: norran 
Film: mhm.. finns många, ps i love you tex
Djur: häst,hund,katt



DE SENASTE 24 TIMMARNA HAR JAG:
Gråtit:
joo
Köpt någonting: nope
Varit sjuk: nejdå
Sjungit: hehe ja
Sagt "jag älskar dig": nej
Velat säga till någon att du älskar den:
Saknat någon: oja
Kramat någon: ja
Pussat någon: det var mer än 24timmar sen, kanske 2dar sen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0