she storms of fortune,happiness around her,She is overjoyed because she got him- she is closer than you think

Imorgon blir det då första skoldagen för mig, vet inte vad jag känner för de men tycker att sommarlovet har gått fruktansvärt fort. Lite tråkigt men. Funderar på att köra moppe till bure imorgon så jag kan stanna efter skolan och vara med Andreas. Känner mig ialla fall inte taggen på att kliva upp tidigt, är inte redo för de.. Men är så fruktansvärt trött nu för har ju inte direkt sovit under klassresan. Saknar hotellet, allting var så chill där. Aja det här blir nog sista inlägget för ikväll. godnatt gott folk


sotis!! passande namn.. men han har faktiskt lite grått på skallen men det syns inte(A)

Kommentarer
Postat av: anja

smart tjej.... kör inte moppe till skolan, de är ju efter sommarlovet poliserna kommer dit och kollar.

2011-08-23 @ 18:55:39
URL: http://baraanja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0