i love you like a love song

Kom just in efter en liten skogstur med shakira, hon är verkligen pigg kan jag säga.. tur att jag ha bra balans iaf, rider ju barbacka typ HELA tiden, HATAR SADLAR!!

När jag kommit hem ser jag hindret på gräsmattan och får iden av att jag ska hoppa löshoppning med henne, så gjorde iårdning litte och så var det bara för henne att hoppas. Riktigt kul var det må jag säga, synd bara att jag inte kunde ta kort samtidigt utab tiinas kompis Santina fick ta bilder och ja dom blev ju fina dom hon tog på hästen men he var ju lite andra bilder också ;) så inte många bilder på Shakira, fick iaf till en som jag lägg ut:)


inte jätte bra kvalla men!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0