YEP THE VA NICE

URSÄKTA MIN UPPDATE:$
har verkligen inte hunnit sitta vid datorn ens ..
torsdag var det ju hockey så jävla skön seger må jag säga, vinna en finalplats
på borta plan!! nice!^^
igår var jag i stan och såg sverige-lettland, bara träningsmatch men
det var ändå kul att fara dit och titta.

Idag vaknade man vid 11 och gick ner och såg tv sen kom jag bara på att jag
skulle ta en sväng med shakira. tog ett varv runt byn sen ställde jag in henne i hagen igen.

Dagen  ser ganska oplanerad ut just nu iallafall men vi får se vad jag hittar på idag/ikväll.
får se om jag hinner uppdaterna om vad jag ska göra osv.

hörs sen


Kommentarer
Postat av: albin

trevligt de då :)

2011-04-02 @ 13:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0