without you, how should it go?

Det är borta nu.jag känner inte utav det längre. så jävla skönt, minerna skratten ja allt jag ser det inte längre. Äkta vänner har jag hittat, inte sånna där falska idioter som snackar skit om inprincip alla. Sånna som njuter utav dagen och inte bara sitter där ute och tror. jag har fått stödet av dom som står mig riktigt nära. jag har funnit min vän och syster föralltid. vi snackar skit om er precis lika mycket som ni kollar på mig ochser ut som nå jävla jagvet inte vad. lyckan i det jag skriver går inte beskriva, leédet på mina läppar nu är större än någonsin.för är lycklig,lyckligare än nånsin.

anja♥
och ni andra ni vet precis vilka ni är♥
även ni som VAR dom där "extra"


Kommentarer
Postat av: anja

jag ÄLSKAR dig syster

2011-04-17 @ 20:49:28
URL: http://baraanja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0