what i don't understand is what they har fucking doing?!

kvällen spenderad som vanligt, har inte gjort ett skit. sett TINGELING.
har ännu inte duschat heller. funderar på att ställa mig i duschen nu och sen lägga mig
och sova ett tag. känner mig helt slut i kroppen än om jag inte gjort ett skit
på hela helgen.. aja imorgon taggas ännu en skoldag. fast sen så var jag inte så tagg.
måste hinna snacka med morsan och farsan ikväll också om att fara till stan imorgon också.
måste typ ta hål i örat. haha.

skriver imorgon när jag kommer hem vi fyra kanske eller om jag kommer hem
senare om jag far till stan

PUSS/ILLONA

Kommentarer
Postat av: albin

vad är de du inte riktigt förstår vad vilka gör :$?

2011-04-03 @ 21:58:59
Postat av: Emelie

Jo, det gjorde jag :D Jag har varit på vårmässan och på birsta, durå?:)

2011-04-03 @ 22:12:27
URL: http://emeliesaraelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0