true love

Anlände nyss till min brors hus. Dom verkade inte vara hemma så pappa drog hem och lämnade mig här:S tydligen skulle han ringa conny och kolla vars han var men han har ialla fall inte hört av sig till mig en så. Väntar just nu på min bror då och även min andra syster Elaine. Elaine och hennes kille David ska hämta Connys skoter för dom drar till fjälls imorgon och det är därför jag ska vara i lycksele och ta hand om hennes hundar och samtidigt umgås med Anja min älskling ♥

Kommer förmodligen inte ha någon uppdatering om jag inte hinner sitta vid datorn nån gång då skriver jag nog:)

men det här är ialla fall ett hejdå för ett tag :D hah låter som jag ska vara borta i ett år eller nått men ;)

 

lägger upp några bilder på mina älskade ungar ♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0