SÖNDAG SVERIGES TRÅKIGASTE DAG..

har inte hunnit skriva än för att datorn har varit upptagen sen jag vaknat:]
så har sysselsatt mig med annat. har varit ute och ridit sväva och efter det kände jag att
jag blev riktigt less på vattnet vi har bakom stallet, så ringde pappa och frågade om
jag fick låna grävmaskinen för att ta bort lite is och dika så vattnet skulle rinna bort! riktigt stolt är jag faktiskt.

Just nu sitter jag och väntar på maten.. he blir stek, riktigt gott är det faktiskt:) men har börjat
undra när fan maten är klar.. Efter maten tror jag att jag ska slänga mig i duschen och försöka tvinga
mamma och pappa att jag ska få dra till bure eller nått. ´Har varit hemma hela helgen vill bort och roa
mig ett tag! hehe mamma om du läser det här så snälla :$

skriver sen efter maten vad planerna blir


innan jag klippte mig (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0